تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3808110
شناسه : 3808110
تاریخ :
پیگیر صدور ویزای فرنگی کاران هستیم/ تیم با ترکیب کامل اعزام نشد اقتصاد ایران: رئیس کمیته پیشکسوتان گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را به جهت اعزام تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان به رقابت‌های جهانی در کرواسی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان درباره اعزام تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان به رقابت‌های جهانی در کرواسی گفت: رقابت‌های جهانی کشتی پیشکسوتان از امروز در کشور کرواسی و با برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد آغاز شده است. قرار بود تیم کشتی فرنگی پیشکسوتان با ۳۰ ورزشکار و تیم کشتی آزاد نیز با ۳۸ ورزشکار به همراه ۶ نفر کادر فنی راهی این رقابت‌ها شوند.

جیرسرایی تصریح کرد: فدراسیون کشتی از چند ماه قبل روند اخذ روادید کشتی گیران را پیگیری کرده بود و قرار بود که تمامی ویزاها صادر شود، اما پس از عملیات وعده صادق ۲ رویکرد آنها تغییر کرد و تنها ۲۵ نفر از سوی سفارت کرواسی ویزا گرفتند و به همین دلیل تیم‌های ما نتوانستند با ترکیب کامل راهی کرواسی شوند. تاکنون ۱۶ آزادکار به همراه ۲ نفر کادر فنی راهی کشور کرواسی شده‌اند و ۵ فرنگی کار نیز تا فردا عازم کرواسی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز با شرایط به وجود آمده، رایزنی با مسئولان مربوطه از سوی فدراسیون کشتی انجام شده تا ویزاهای فرنگی کاران صادر شود و در صورت تحقق این موضوع، این فرصت وجود دارد که آنها نیز به این مسابقات اعزام شوند و امیدواریم این اتفاق بیافتد.