تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808059
شناسه : 3808059
تاریخ :
کاروان خودرویی طوفان الاحرار از سمنان عبور کرد اقتصاد ایران: سمنان- کاروان خودرویی طوفان الاحرار که از مشهد تا فلسطین را پیمایش خواهد کرد، از سمنان گذشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان خودرویی طوفان الاحرار همزمان با روزهای سالگرد طوفان الاقصی با حضور در شهرهای استان سمنان، یاد شهدای غزه و جبهه مقاومت را گرامی داشت. این کاروان از مشهد مقدس کار پیمایش مسیر خود را آغاز کرده و به گفته مسئولان این کاروان، مقصد نزدیکی مرزهای فلسطین است.

این حرکت به نوعی نمادین محسوب شده و تلاش دارد تا نظر جامعه را به سمت جنایت‌های اسرائیل در غزه، فلسطین، لبنان و دیگر کشورهای منطقه سوق دهد. کاروان خودرویی طوفان الاحرار از مشهد تا فلسطین را با هدف حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و لبنان می‌پیمایند.

بیش از ۱۰۰ خودرو در این کاروان حضور دارند خودروهایی که مزیت به پرچم‌های ایران، لبنان و فلسطین و همچنین حزب الله هستند. بر روی بدنه این خودروها همچنین از تصاویر شهیدانی مانند شهید سلیمانی، شهید هنیه، شهید نصرالله شهید مغنیه و … برای تزئین استفاده شده است.

همراهی با مردم مظلوم اما مقاوم فلسطین و حمایت از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل غاصب از دیگر اهداف این پیمایش عنوان شده است.

این کاروان برای سومین بار است که دست به چنین اقدامی می‌زند کاروان خودرویی طوفان الاحرار با بیش از ۱۰۰ خودرو در دو بار قبل توانسته بود به مرزهای سوریه و لبنان برود و اعلام حمایت خود از جبهه مقاومت را اعلام کند.