تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3808039
شناسه : 3808039
تاریخ :
دروازه‌بان پرسپولیس، شاید شماره یک تیم‌ملی شود اقتصاد ایران: الکسیس گوندوز به واسطه فرم خوبی که در پرسپولیس داشته، این شانس را دارد تا درون دروازه تیم ملی کشورش بایستد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 فوتبال برتر: در شرایطی که اردوی تیم ملی الجزایر در حال برگزاری است، ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی سوئیسی این تیم تصمیم قابل توجهی گرفته و طبق ادعای رسانه فنس فوتبال که به اردوی تیم ملی الجزایر نزدیک است، او قصد دارد از الکسیس گندوز به عنوان دروازه‌بان اصلی این تیم در دو دیدار پیشروی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آفریقا استفاده کند.

پتکوویچ اگر چه از الکساندر اوکیجا و آنتونی ماندرئا دعوت کرده اما از مدت‌ها پیش عملکرد گندوز را زیر نظر گرفته و فرم خوب این بازیکن علی‌الخصوص در مسابقات لیگ نخبگان آسیا پتکوویچ را مجاب کرده تا در دیدارهای این فیفادی او را به عنوان دروازه‌بان الجزایر استفاده کند.

این تیم که صدرنشین گروه خودش است، قرار در فاصله ۴ روز ۲ بار با توگو بازی کند و گندوز که از زمان دعوت شدن به تیم ملی کشورش در سال ۲۰۲۲ تنها ۵ بازی ملی دارد، اکنون این شانس را دارد تا به واسطه عملکردی که به عنوان شماره یک سرخپوشان پایتخت ایران داشته، اکنون جلوتر از دو گلر دیگر تیم ملی الجزایر که در لیگ فرانسه بازی می‌کنند، درون دروازه این تیم بایستد.

 

 

پ