تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3807809
شناسه : 3807809
تاریخ :
آغاز فروش نخستین پیکاپ کره‌ای در ایران+جدول شرایط فروش اقتصاد ایران: عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا از ورود رسمی پیکاپ موسو گرند-خان به بازار ایران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به گفته عقیل مصطفایی، پیش فروش جدیدترین محصول صنایع خودروسازی ایلیا از صبح روز 17 مهرماه به مدت سه روز تا 19 مهرماه آغاز شد.

او تاکید کرد: خودروسازی ایلیا در راستای تکمیل سبد محصولات این شرکت و همچنین برنامه ریزی عرضه خودروی موسو گرند- خان به بازار به زودی شاهد رقابت ویژه‌ای با سایر محصولات موجود در بازار  خواهد بود.

مصطفایی افزود: شرکت صنایع خودروسازی ایلیا (https://ilia-auto.com/)، شرایط پیش فروش خودروی موسو گرند- خان را با قیمت قطعی و شرایط پرداخت به صورت سه مرحله شامل: (پیش پرداخت، مرحله دوم طی چک 45 روزه و مرحله سوم در زمان صدور دعوتنامه) در نظر گرفته است.

 

معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا با اشاره به محبوبیت برند سانگ یانگ در بازار ایران تاکید کرد: خودروی موسو گرند-خان یکی از پیکاپ‌های محبوب کره‌ای است که برای اولین بار توسط صنایع خودروسازی ایلیا در شهریورماه 1403 به بازار معرفی شد.

او ادامه داد:  قرار است محصول جدید خودروسازی ایلیا با شرط تحویل 90 روزه و در شش رنگ متنوع با مدل 1403 و گارانتی 5 ساله 150.000 کیلومتر به مشتریان عرضه شود.

مصطفایی در پایان گفت: پیش فروش مرحله اول  پیکاپ موسو گرند- خان (https://ilia-auto.com/products/musso-grand/) در مدت زمان محدود و به صورت مستقیم (دریافت فرم رزرو) تنها از طریق وبسایت صنایع خودروسازی ایلیا امکان پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه فروش خودروسازی ایلیا به آدرس https://ilia-auto.com/sale مراجعه کنید.

 

پیشرانه موسوخان توانایی تولید 225 اسب‌بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. گیربکس این خودرو 6 سرعته AT برند آیسین ژاپن است که نیروی تولید موتور را به هر چهارچرخ 20 اینچی این خودرو می‌رسانند. سیستم تعلیق خان در جلو از نوع دوجناغی و در محور عقب مولتی لینک است که سواری نرم تری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

پیکاپ خان خودروسازی ایلیا در بحث امکانات ایمنی به تجهیزاتی چون : 6 کیسه‌هوا (راننده و سرنشین، جانبی جلو، پرده‌ای)، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم فعال ضد واژگونی، کیت محافظ باتری و نوسانات برقی، سیستم ترمز اضطراری و دستیار کمکی رانندگی (رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، هشدار خروج امن سرنشینان و هشدار عبور ترافیک از عقب خودرو) مجهز است.

در بحث امکانات رفاهی این خودرو به : سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سانروف، رینگ 20 اینچی آلومینیومی، مالتی مدیا 12.3 اینچی با اندروید اتو و اپل‌کارپلی، 6 بلندگو، دوربین 360 درجه، تنظیم برقی صندلی سرنشینان جلو به همراه گرمکن و سردکن، گرمکن صندلی‌های عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، چراغ‌های جلو (HID)، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، کروزکنترل، نورپردازی داخلی، جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتالی، سنسور فشار بادتایرها و تنظیم حالت انتقال قدرت (4H، 4L و 2H) مجهز است که در جایگاه پیکاپ‌ خانوادگی تجهیزات مناسبی دارد.

طول، عرض و ارتفاع موسوخان به ترتیب 5405، 1950 و 1855 میلی‌متر است. فاصله بین دو محور این پیکاپ 3210 میلی‌متر و وزن خالص آن 2190 کیلوگرم است.