تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807807
شناسه : 3807807
تاریخ :
۴ میلیون تردد بین استانی در آذربایجان غربی شهریورماه ثبت شد اقتصاد ایران: مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام افزایش ترددهای بین استانی در شهریور ماه گفت: در این مدت زمان نزدیک به ۴ میلیون تردد بین استانی در ورودی و خروجی استان ثبت شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج دست نشان در این زمینه از افزایش ترددهای بین استانی در شهریور ماه سال جاری افزود: در این مدت زمان نزدیک به ۴ میلیون تردد بین استانی در ورودی و خروجی استان ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه متوسط تردد بین استانی روزانه در شهریور سال جاری ۱۱۸ هزار تردد بود، اظهار کرد: تردد بین استانی روزانه در این ماه نسبت به ماه مشابه سال گذشته خود نزدیک یک درصد افزایش داشته است و بیشترین تردد در ورود و خروج به استان نیز در روز جمعه ۱۶ شهریور و به میزان بیش از ۱۴۰ هزار تردد ثبت شد.

دست نشان اظهار کرد: ماندگاری وسایل نقلیه در استان نشان دهنده آن است که در این مدت زمان تقریباً ۱۲ هزار وسیله نقلیه (معادل ۱۰ درصد از کل وسایل نقلیه غیربومی مشاهده شده در استان) بین یک تا ۳ روز در استان اقامت داشتند.

وی یادآور شد: بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربیین‌های پلاک خوان در شهریور ماه، ۷۷۹ هزار و ۱۴۸ وسیله نقلیه از استان آذربایجان غربی در سایر استان‌ها مشاهده شده و استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و قزوین بیشترین سهم مقاصد سفر را داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان از ابتدای فروردین ماه، تقریباً ۸۲۷ هزار و۷۶۰ پلاک خودرو یکتا در محورهای برون شهری استان آذربایجان غربی رؤیت شد و از این پلاک‌ها حدود ۷۶۶ هزار و ۴۱۶ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است.