تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3807801
شناسه : 3807801
تاریخ :
آخرین وضعیت مصدومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس از زبان مربی تیم ملی اقتصاد ایران: مربی تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به دیدارهای چند سال اخیر با ازبکستان، نشان داده‌اند که تیم فوق‌العاده خطرناکی هستند و بازی بسیار سختی را با این در تاشکند خواهیم داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری ایرنا: رحمان رضایی امروز (سه‌شنبه) پیش از سفر تیم ملی فوتبال به ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار فوق‌العاده حساسی است با توجه به اینکه دو تیم شناخت کاملی نسبت به هم داریم و در یک سال گذشته سه مرتبه با هم بازی کردیم و این نشان می‌دهد که هر دو تیم به خوبی می‌توانند یکدیگر را آنالیز کنند.

وی اظهار داشت: دیدار برابر ازبکستان و بازی بعدی مقابل قطر برای ما بسیار تعیین کننده است و ان‌شالله بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم و بتوانیم زودتر صعودمان را به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ مسجل کنیم.

رضایی همچنین در خصوص مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان و ابوالفضل جلالی دو مدافع تیم ملی نیز گفت: متاسفانه حسین مصدوم شد و نمی‌تواند ما را همراهی کند و ابوالفصل جلالی هم آن طور که صبح شنیدم خوشبختانه مشکلش حاد نیست و می‌تواند تیم را همراهی کند و امروز هم یک ریکاوری خیلی سبک انجام خواهد داد. امیدوارم که همه بچه‌ها صحیح و سالم و با قدرت بتوانند در این بازی تیم ملی را همرهی کنند.

وی در خصوص مصدومیت ارونوف نیز گفت: در جریان نیستم که مصدومیتش تا چه حد جدی است اما همانطور که می‌دانید ارونوف و ماشاریپوف جزو بهترین‌های لیگ ما در سال گذشته بودند و مهره‌های فوق‌العاده ارزشمندی برای تیم ملی ازبکستان هستند و فکر می‌کنم سرمربی این تیم غایب این بازی باشد.

رضایی یادآور شد: با توجه به دیدارهایی که با ازبکستان در چند سال گذشته دادیم، این تیم نشان داده که تیم خطرناکی است و بازی هم بسیار سنگین است به خصوص آنکه در زمین آنها برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با ۲ برد مقابل هنگ‌کنگ و قرقیزستان و ۶ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در رده دوم جدول گروه A انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۶ قرار دارد.

شاگردان قلعه‌نویی روز پنجشنبه- ۱۹ مهر- در ادامه این رقابت‌ها، در تاشکند به مصاف ازبکستان می‌روند و روز سه‌شنبه-۲۴ مهر- در مشهد با قطر روبه‌رو خواهند شد.

 

پ