تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3807758
شناسه : 3807758
تاریخ :
هرگونه مخدوشی پلاک جرم است اقتصاد ایران: عصر خودرو- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هرگونه مخدوشی پلاک جرم است و با آن برخورد می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار قاسم رضایی جانشین فراجا و دیگر رئیس پلیس‌های فراجا با حضور در مرکز 197 پاسخگوی شهروندان بود.

سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران با تبریک هفته انتظامی به مأموران پلیس و خانواده‌های آنها اظهار داشت: 197 یکی از درگاه‌های ارتباط با مردم است که به صورت حضوری و تلفنی این ارتباط برقرار شد و بیش از 20 درصد تقدیر مردم را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: بیش از 50 درصد امروز به پلیس پیشنهاد دادند که این موضوع نشان از اعتماد مردم به پلیس بوده است، مواردی همچون چگونگی رفتار با خرده فروش، پیشگیری تکرار جرم متهمان و درخواست افزایش پوشش انتظامی در محلات و … را شاهد بودیم.‌جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: مواردی از جمله عملیات‌های پلیس و تیراندازی در حین دستگیری مجرمان را داشتیم که مورد رسیدگی قرار گرفت؛ همچنین مردم پیشنهادهایی درباره رسیدگی به یکسری اخبار از جمله سلاح، حضور معتادان، رفتار مجرمانه و… را با 197 در میان گذاشتند.

وی در خصوص پلاک مخدوشی گفت: پلاک وسیله نقلیه یک شناسه است و هرگونه مخدوشی پلاک یا نداشتن آن و.. جرم است و به تمام رده‌های انتظامی ابلاغ شده که هر جا این جرم مشهود را دیدند برخورد کنند.