تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3807727
شناسه : 3807727
تاریخ :
ابوشریف:بزرگترین دستاوردهفت اکتبرنشان دادن ماهیت رژیم اسرائیل بود اقتصاد ایران: نماینده جنبش حماس در تهران با بیان اینکه بزرگترین دستاورد هفت اکتبر این است که ماهیت رژیم را نشان داد، تاکید کرد: آمریکا و نوکران آن حقایق را در جهان جعل می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، ناصر ابوشریف نماینده جنبش حماس در تهران در نشست «طوفان الاقصی، آغاز نصرالله» گفت: دلایل آغاز طوفان الاقصی آشکار است و این عملیات بخاطر اشغالگری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه سالهاست که مردم فلسطین در یک زندان بزرگی زندگی می‌کنند، افزود: همه عملیات‌ها در چارچوب مقاومت بوده است. وجدان‌های جهانی و انسان‌ها باید در کنار ما قرار گیرند.

ابوشریف تصریح کرد: دنیا رژیم اسرائیل را یک رژیم اشغالگر می‌دانند. بزرگترین دستاورد هفت اکتبر این است که ماهیت رژیم را نشان داد.

وی بیان کرد: آمریکا شیطان بزرگ است. ترامپ گفته که هفت اکتبر عملیاتی علیه بشر بوده است، ببینید اینها چه حرف‌های را می‌زنند. امروز همه چیز آشکار شده و مشخص شده که چه کسانی صاحب پروژه واقعی در منطقه است.

ابوشریف عنوان کرد: همه نظارت‌گر این جنایات که هرروز هم بیشتر می‌شود، هستند. طی ۴۰ روز نخست عملیات، رژیم صهیونیستی ۴۰ تن بمب بر سر مردم غزه فروریخته است.

وی گفت: بالغ بر ۴۰ هزار شهید تقدیم کرده‌ایم. هنوز هم بسیاری از کودکان زیر آوارها هستند. گزارش‌های سازمان‌های بین المللی هم در این‌باره مشخص است!

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: آمریکا و نوکران آن حقایق را در جهان جعل می‌کنند.

وی افزود: در آستانه یک جنگ جهانی اما به روش دیگری قرار داریم و همگان باید آماده باشند. این جنگ، جنگ علیه انسانیت هستیم.

وی کفت: در مقاومت پایدار خواهیم ماند. یکسال بدون آذوقه و امکانات باقی ماندیم، باز هم ادامه خواهیم داد.

ابو شریف افزود: کشورهای عربی در بدترین وضعیت هستند. پس از این عملیات عزت خود را از دست داده‌اند. آلترناتیو همان محور مقاومت است.