تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3807664
شناسه : 3807664
تاریخ :
عملیات طوفان القصی اقدامی کاملا مشروع بود اقتصاد ایران: رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین الملل وزارت امور خارجه گفت: عملیات طوفان الاقصی به عنوان اقدامی مشروع و بر مبنای اصول مسلم حقوق بین الملل از جمله حق دفاع مشروع بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن شیخ الاسلامی رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین الملل وزارت امور خارجه در نشست «طوفان الاقصی؛ آغاز نصرالله» که در محل مرکز مطالعات سیاسی و بین الملل وزارت امور خارجه برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: نشست امروز به پاسداشت نخستین سالگرد عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی و گرامیداشت شهدای مقاومت بویژه شهید سید حسن نصرالله برگزار شده است.

وی ادامه داد: بی گمان عملیات طوفان الاقصی به عنوان اقدامی مشروع و بر مبنای اصول مسلم حقوق بین الملل از جمله حق دفاع مشروع در تاریخ همه جنبش‌های آزادی خواه و استقلال طلب جهان، نقطه عطفی بی بدیل به شمار می‌رود.

شیخ الاسلامی گفت: یک سال پس از این رخداد تاریخی و با عنایت به همه دستاوردهای سیاسی، نظامی و فرهنگی‌محور مقاومت به دست آمده و به رغم صدمات و لطمات ناشی از آن از جمله شهادت بیش از ۴۰ هزار نفر و آسیب دیدن بیمارستان‌ها و زیرساخت‌ها و بویژه شهادت چهره‌های درخشان مقاومت از جمله سید حسن نصرالله، بی تردید محور مقاومت امروز و پس از یکسال و هر زمان دیگر قوی‌تر و آماده‌تر است.

در حال تکمیل…