تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3807644
شناسه : 3807644
تاریخ :
جزئیات جانباختن معدن‌کار دامغانی اعلام شد اقتصاد ایران: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان با اشاره به جان‌باختگان یک کارگر معدن طزره گفت: معدنکار حادثه‌دیده بلافاصله به بهداری معادن البرز شرقی منتقل و پس از عملیات احیاء به بیمارستان دامغان منتقل شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان با اشاره به جان‌باختگان یک کارگر معدن طزره گفت: معدنکار حادثه‌دیده بلافاصله به بهداری معادن البرز شرقی منتقل و پس از عملیات احیاء به بیمارستان دامغان منتقل شده است.

حمید صالحی اظهار کرد: این حادثه بعداز ظهر دیروز۱۶ مهرماه در  تونل مادر در افق دوم معدن، موسوم به افق «۲۰۲۱» رخ داده است.

وی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه یک کارگر معدن البرزشرقی در اثر برخورد با واگن‌های حمل زغال دچار حادثه شده و جان باخته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان با بیان اینکه کارگر حادثه دیده بعد از سانحه به بهداری البرزشرقی منتقل و عملیات احیای معدنکار در همان‌جا انجام شده، تصریح کرد: سپس مصدوم با آمبولانس به بیمارستان معتمدی دامغان منتقل شده است.

صالحی با بیان اینکه متاسفانه علی رغم تلاش پزشکان این کارگر جان می بازد، اضافه کرد: معدنکار حادثه دیده، فردی ۵۳ ساله بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص وجود آمبولانس در معدن طزره اظهار کرد: خوشبختانه شنبه هفته قبل یک دستگاه آمبولانس صفر تویوتا که مجهز به تمام امکانات است در این معدن مستقر شد که در زمان این حادثه نیز آمبولانس حضور داشته و معدنکار حادثه‌دیده به سرعت به بهداری البرز شرقی و سپس به بیمارستان دامغان منتقل می‌شود.