تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3807636
شناسه : 3807636
تاریخ :
رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان‌الاقصی به نابودی نزدیک شده است اقتصاد ایران: نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین آثار عملیات طوفان‌الاقصی این است که مردم دنیا متوجه خوی درندگی صهیونیست‌ها شدند و این رژیم نامشروع روز به روز به اضمحلال نزدیک‌تر می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره خسارت‌هایی که رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته و بعد از عملیات طوفان‌الاقصی متحمل شده است، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را بازخوانی کرد، به این معنا که هیمنه دروغین و پوشالی رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی خودش را نشان داد و همه دنیا فهمید که ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر گنبد آهنین و نفوذ ناپذیری آن یک دروغ بزرگ است.

وی درباره نقش جمهوری اسلامی ایران در هدایت جبهه مقاومت در قبل و بعد از طوفان‌الاقصی، اظهار کرد: قبل از عملیات طوفان‌الاقصی بسیاری از کشورها به خصوص در غرب آسیا ادعای ثبات و امنیت می‌کردند، اما بعد از این عملیات و تشدید وحشی‌گری‌ها رژیم صهیونیستی در منطقه، برای همگان اثبات شد که جمهوری اسلامی ایران جز معدود کشورهایی است که در عمل حامی ثبات، امنیت و صلح در منطقه و پشتیبان مظلومان و مستضعفین جهان است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد می‌تواند در مقابل ظلم، استبداد و زیاده‌خواهی‌های صهیونیست‌ها بایستد و از هیچ چیزی هم هراس نداشته باشد. در واقع، عملیات طوفان‌الاقصی هم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساند و هم نشان داد که ایران در عمل به دنبال ایجاد صلح و ثبات در منطقه است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درباره تلاش صهیونیست‌ها برای حفظ موجودیت‌شان، ادامه داد: یک سال است که صهیونیست‌ها برای حفظ موجودیت خود به راهبرد حمله به کودکان و زنان بی‌گناه روی آورده‌اند و تا الان بالغ بر ۱۷ هزار کودک مظلوم را به شهادت رساندند.

آزادی‌خواه تاکید کرد: از دیگر آثار عملیات طوفان‌الاقصی این است که نه تنها در جمهوری اسلامی علیه صهیونیست‌ها نفرت و انزجار عمومی به وجود آمده است، بلکه این نفرت عمومی را در اعتراض‌های مردمی در همه جای دنیا شاهد هستیم و حتی دانشجویان در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا بارها در اعتراض به کودک‌کشی و خونریزی‌های این رژیم غاصب به خیابان‌ها آمدند و علیه این رژیم شعار دادند.

وی گفت: شاید بتوان گفت که یکی از مهم‌ترین آثار عملیات طوفان‌الاقصی این است که مردم دنیا متوجه خوی درندگی صهیونیست‌ها شدند و همین امر باعث می‌شود که این رژیم نامشروع روز به روز به اضمحلال نزدیک‌تر شود.