تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807592
شناسه : 3807592
تاریخ :
مسئولان مشکلات شهرستان عسلویه را ببینند اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان مشکلات شهرستان عسلویه را ببینند و برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهاد نماز جمعه تریبون نظام و حلقه مطمئن، مستقل بین مردم، مسئولین و حاکمیت است‌. رسالت اصلی امام جمعه در عرصه فرهنگی و اجتماعی است.

وی اضافه کرد: بنده به تنهای نمی‌توانم معجزه کنم؛ اثر وجودی امام جمعه در کنار همه مدیران اجرایی و مجموعه‌ها که پای کار هستند محقق خواهد شد و نتیجه مورد نظر حاصل می‌شود. وظیفه امام جمعه امور اجرایی و قضائی نیست بلکه تبیین راهبرد است، حضور مدیران ارگان‌های مختلف در نماز جمعه برای حل مشکلات بسیار راه گشا خواهد بود.

امام جمعه عسلویه بیان داشت: مطالبات شهرستان عسلویه در سه حوزه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده است و برای محقق شدن آنها این موضوع را به کمک دیگر مسئولان دنبال می‌کنیم مطالبات بلند مدت بسیار مهم هستند زیرا مطالبه گری بلند مدت نتیجه حاصل آن ماندگاری است و باید محقق شود.

رسانه‌ها بازوی ما هستند

وی گفت: رسانه‌ها بازوی مشورتی امام جمعه هستند و خبرنگاری بدون ابزار کار نتیجه مطلوبی ندارد. رسانه‌ها بازوی ما هستند و قلم آنقدر مقدس است که می‌تواند جریان را به سمت جلو هدایت کند.

محمدی ادامه داد: خداوند کریم نیز در قرآن می‌فرماید: ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ هرچیز را میخوای بفروش اما قلم را هرگز رسانه به عنوان قدرت برتر جنگ نرم با مدیریت اذهان می‌تواند در خدمت جامعه باشد.

وی در پایان از مسئولان شهرستان خواست صدای مردم را بشنوند با حضور در نماز جمعه رو در رو با مردم صحبت کنند و مشکلات آنها را پیگیری کنند مردم ولی نعمتان ما هستند.