تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807589
شناسه : 3807589
تاریخ :
رئیس راه و شهرسازی دشتی معارفه شد اقتصاد ایران: بوشهر- در آئینی با حضور مسئولان، امید نامی به عنوان رئیس جدید راه و شهرسازی شهرستان دشتی معارفه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دشتی صبح سه‌شنبه در مراسم معارفه رئیس جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی اظهار کرد: یکی از جاهایی که می‌تواند خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه دهد، بخش راه و شهرسازی است.

علی بحرانی با اشاره به یکی از شعارهای دولت سیزدهم، ساخت مسکن را یکی از اولویت‌های مهم دولت عنوان کرد و گفت: با لطف خداوند، گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی با اشاره به شاخص‌های یک مدیر موفق در بخش راه و شهرسازی، مبارزه با زمین‌خواری، تعامل مؤثر با مردم، و همراهی با دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به مردم را از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیریتی برشمرد.

فرماندار دشتی تأکید کرد: مدیران باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای حل مشکلات و بهبود شرایط بهره ببرند.

وی به ظرفیت‌های بالای شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان دشتی دارای مردمی است که در سطح استان به مردم‌داری و همکاری شناخته شده‌اند.

وی افزود: ضروری است که مدیران با دقت و پیگیری به بهترین نحو ممکن مسائل و مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.

بحرانی گفت: انتظار می‌رود با مدیریت جدید در اداره راه و شهرسازی، شاهد توسعه و پیشرفت‌های بیشتری در این حوزه باشیم و مشکلات زیرساختی شهرستان با سرعت بیشتری حل و فصل شود.