تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807583
شناسه : 3807583
تاریخ :
اعتبارات مصوب استان بوشهر ۲۹۰ درصد افزایش یافت اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: اعتبارات مصوب استان از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به هفت هزار و ۳۳ میلیارد تومان در سال جاری رسیده که رشد ۲۹۰ درصدی را نشان می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دولت سیزدهم، مجموعاً بیش از ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به صورت نقد به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر واریز شده است.

وی با اشاره به جذب اعتبارات استان در چند سال اخیر اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ حدود هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲ هزار و ۹۹۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.

استاندار بوشهر افزود: طی سه سال دولت سیزدهم، مجموع اعتبارات استانی تخصیص یافته به استان بوشهر، بیش از ۶ هزار میلیارد تومان بوده که به صورت نقدی واریز شده است.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات مصوب استان نیز از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به هفت هزار و ۳۳ میلیارد تومان در سال جاری رسیده که رشد ۲۹۰ درصدی را نشان می‌دهد.

محمدی زاده تصریح کرد: طی سه سال دولت سیزدهم، عملکرد درآمدهای عمومی استان نیز از هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده که رشد ۸۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: اعتبارات ارزش افزوده استان بوشهر نیز از ۲ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رسیده و در سه ماهه نخست سال جاری نیز هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.