تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807475
شناسه : 3807475
تاریخ :
کمک ۳.۶ میلیارد ریالی خیران‌ یزد به مردم غزه، لبنان و یمن اقتصاد ایران: یزد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از کمک ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی خیران و نیکوکاران این استان به مردم مظلوم و بی‌پناه غزه، لبنان و یمن خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد عشقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح به وقت همدلی تاکنون، به همت مردم نوع‌دوست و خیر شهر جهانی یزد بیش از ۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال برای مردم بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن جمع‌آوری گردیده است.

وی گفت: ۵۱ ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر و ۳۴ دستگاه پوز بانکی برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم مظلوم یمن، لبنان و غزه در خانه‌های هلال، ایستگاه‌های فعال در مصلی‌ها، هیاتهای مذهبی، مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز آموزشی و دانشگاهی، مراکز درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان مستقر هستند.

عشقی با بیان اینکه این پویش با استقرار چادرهای هلال احمر در سطح استان ادامه دارد، عنوان کرد: همچنین جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم جنگ زده در قالب پویش به وقت همدلی، با مشارکت ۲۵۱ نفر از اعضای داوطلبان، جوانان، امدادگران، مربیان و اعضای خانه‌های هلال و پرسنل هلال احمر استان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: کمک به غزه از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ شماره شبا IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره پنج مربع امکانپذیر است.

وی ادامه داد: شماره حساب‌های هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به لبنان نیز با شماره حساب ۹۹۹۹۹ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره یک مربع انجام می‌شود.

عشقی به راه‌های کمک به مردم یمن اشاره کرد و گفت: شماره حساب بانک ملت ٩٩٩٩٩ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸ شماره شبای همین بانک IR۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره هفت مربع برای کمک به این کشور است.