تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807447
شناسه : 3807447
تاریخ :
زحمات نیروی انتظامی در شهرستان دیر قابل تحسین است اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: زحمات نیروی انتظامی در شهرستان دیر قابل تحسین است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز عصر دوشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیر با تبریک هفته فراجا، اظهار داشت: زحمات نیروی انتظامی در شهرستان دیر قابل تحسین است و امیدواریم که در راه خدمت به مردم روز به روز بهتر بدرخشند.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه نیروی انتظامی در سطح کشور مجاهدت‌های فراوانی دارد و روزی نیست که شاهد پرپر شدن نیروهای انتظامی و مرزبانی نباشیم، افزود: این عزیزان برای تأمین امنیت مردم روزانه جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند و شایسته قدردانی هستند.

وی با اشاره به رضایت مردم از فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان، گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است و مردم روز به روز بیشتر به این نیرو اعتماد می‌کنند.

باربرز با اعلام اینکه در شهرستان دیر هم افزایی خوبی در شورای تأمین وجود دارد، عنوان کرد: امیدواریم با این هم افزایی، امنیت و نظم و انضباط شهرستان که شرایط مطلوبی دارد، بهتر هم شود.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲، خاطرنشان کرد: این عملیات غرورآفرین اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشید.

فرماندار شهرستان دیر برگزاری نمازجمعه نصر را مکمل عملیات وعده صادق ۲ دانست و یادآور شد: دشمنان ما در مواقع خطر به پناهگاه می‌روند ولی رهبر ما در این مواقع خود را سپر مردم کرده و به صحنه می‌آید.

وی عنوان کرد: امیدواریم غده سرطانی رژیم صهیونیستی زودتر از بین برود و فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.