تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807446
شناسه : 3807446
تاریخ :
نشان ملی نیکوکاری به مراکز خیریه فعال اعطا می‌شود اقتصاد ایران: قم- معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه قم گفت: نشان ملی نیکوکاری به مراکز خیریه فعالی اعطا می‌شود که مشارکت ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عطاالله جباری بعد از ظهر دوشنبه در نشست آموزشی مؤسسات خیرین فعال استان قم اظهار کرد: امور خیریه و کمک به هم نوعی چند سال است که در ایران قوت گرفته و به ظهور و بروز رسیده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: بخشی از فعالیت اوقاف و موقوفات به خیرین مربوط می‌شود ولی این مسئله به شکل مدونی فعال نشده بود ولی چند سالی است که بیش از پیش قوت گرفته است.

وی ابراز کرد: مرکز امور خیریه برای توسعه با دستگاه‌هایی نظیر بهزیستی، کمیته امداد، نیروی انتظامی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان امور اجتماعی داشته تا فعالیت‌های خیریه ارتباط گرفته است.

حجت الاسلام جباری تصریح کرد: نشان ملی نیکوکاری به مراکز خیریه فعالی اعطا می‌شود که مشارکت ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: در این نشست مسائل اوقاف و خیریه تبیین شد و برگزاری چنین نشست‌هایی بسیار ضروری است.