تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807428
شناسه : 3807428
تاریخ :
عضویت رایگان در مراکز کانون پرورش فکری البرز اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل کانون پرورش فکری البرز گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند به مناسبت هفته ملی کودک، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به مراکز کانون البرز مراجعه و رایگان ثبت نام کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، زینب عاشری گفت: به مناسبت هفته ملی کودک، فرصتی برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده است که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳، تمام مراکز کانون عضویت رایگان را به کودکان و نوجوانان، هدیه می‌دهند.

عاشری گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های کانون، به دنیای بی‌کران کتاب‌ها قدم بگذارند و با شرکت در فعالیت‌های کانون و مطالعه کتاب، استعدادهای خود را کشف و دانش خود را افزایش دهند.

این مقام مسئول افزود: کودکان و نوجوانان برای استفاده از این طرح روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۵ به مراکز کانون استان البرز مراجعه و رایگان ثبت نام کنند.

عاشری همچنین از اجرای فعالیت‌های متنوع دیگر بر اساس روزشمار این هفته در تمامی مراکز کانون استان با شعار برای کودکان، برای آینده و اجرای فعالیت‌های مشترک استانی با برخی دستگاه‌های فرهنگی خبر داد.