تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807426
شناسه : 3807426
تاریخ :
نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف حضور ایثارگرانه دارد اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دیر گفت: نیروی انتظامی در طول سال در عرصه‌های مختلف حضور فعال و ایثارگرانه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان دیر با تبریک هفته فراجا، اظهار داشت: نیروی انتظامی در طول سال در عرصه‌های مختلف حضور فعال و ایثارگرانه دارد.

امام جمعه دیر افزود: این نیرو علاوه بر جانفشانی در مرزها برای تأمین امنیت کشور، در شهرها و همچنین در ایام نوروز و محرم و صفر بویژه اربعین حسینی خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهد.

حسینی تاکید کرد: اگر همانگونه که نیروی انتظامی در مقابله با اشرار و متخلفین با قدرت برخورد می‌کند، نسبت به کسانی که برای تظلم خواهی به کلانتری‌ها مراجعه می‌کنند نیز برخورد با رأفت و مهربانی رعایت شود به تقویت جایگاه مردمی این نیرو کمک می‌کند.

نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف حضور  ایثارگرانه دارد

وی با اشاره به شعار پلیس هوشمند، مردم قانون مدار به عنوان شعار امسال هفته فراجا، خاطرنشان کرد: ما به عنوان مجریان پیاده سازی قانون در جامعه، باید در برخورد با متخلفین نیز قانون را رعایت کرده و قانونمند برخورد کنیم.