تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3807420
شناسه : 3807420
تاریخ :
باید با تمرکز به میدان برویم/ نبود «کاتانچ» تاثیری بر ما ندارد اقتصاد ایران: هافبک تیم ملی فوتبال ازبکستان در حاشیه تمرینات این تیم به نبود سرکو کاتانچ اشاره کرد و گفت: ما با مربیان آشنا هستیم و سال ها کنار هم کار کردیم و مشکلی از این بابت نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، «اوتابک شوکوروف» در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ازبکستان که امروز دوشنبه ۱۶ مهر برگزار شد، اظهار داشت: لیگی که ما در آن بازی می‌کنیم بسیار قوی و پرهیجان است. اکنون تیم جدید و مربیان جدید داریم و البته بازیکنان تازه‌ای هم به ما اضافه شده‌اند. نتایج ما به نظرم بهتر شده و ما به تدریج با شرایط جدید سازگار می‌شویم.

وی در ادامه به تیم ملی اشاره کرد و گفت: همه می‌دانند که تیم ملی همیشه با چالش‌هایی مواجه بوده است. مربیان مسئولیت کنترل وضعیت جسمانی بازیکنان را بر عهده دارند. بازیکنان باید هم در باشگاه‌های خود و هم در تیم ملی بهترین عملکرد را ارائه دهند.

این بازیکن همچنین درباره‌ی دو بازی پیش رو مقابل ایران و امارات اظهار داشت: حال و هوای تیم خوب است و منتظر دو بازی مهمی هستیم که در پیش داریم. با توجه به اینکه حریفان سختی مقابل ما قرار دارند، باید با دقت و تمرکز بیشتری به میدان برویم. این اولین بار نیست که با مربی کار می‌کنیم؛ حدود ۳ یا ۴ سال است که با هم همکاری داریم و همه به خوبی از نظرات و استراتژی‌های او آگاه هستند.

او افزود: این شرایط پیش از این هم برای ما پیش آمده بود و اگر اشتباه نکنم، این سومین بار است که با چنین موقعیتی مواجه می‌شویم (نبود سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی ازبکستان) به همین دلیل فکر نمی‌کنم که این وضعیت تاثیری روی عملکرد تیم داشته باشد. کمک‌مربیان در کنار ما حضور دارند و بازیکنان به اهمیت این بازی‌ها به خوبی آگاه هستند. در نهایت امیدواریم که با همکاری و همدلی، نتایج خوبی به دست بیاوریم.