تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807416
شناسه : 3807416
تاریخ :
زنان و دختران روح ایستادگی در برابر ظلم را به جامعه تزریق کنند اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: دختران و زنان سفیران مقاومت هستند و می توانند روح ایستادگی در برابر ظلم، کفر و دشمن را به جامعه تزریق کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف پورآرین در همایش سفیران بعد از ظهر دوشنبه در اولین اجتماع سفیران مقاومت کشور در استان قزوین اظهار کرد: امروز در عصری زیست می‌کنیم که نبرد جبهه کفر و حق به نهایت و اوج خود رسیده است.

وی با بیان اینکه به تعبیری امروز دوره آخرالزمان است، عنوان کرد: همه ما باید در این برهه حساس نقش خود ر تشخیص داده و به آن عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: دختران و زنان سفیران مقاومت هستند و می‌توانند روح ایستادگی در برابر ظلم، کفر و دشمن را به جامعه تزریق کنند.

وی تاکید کرد: سفیران مقاومت و دختران حاج قاسم باید با منطق اسلام که ظلم نکردن و زیر بار ظلم رفتن است آشنا شوند و در هرجای عالم اگر جایی به کسی ظلم شود ما مسلمانان باید از او حمایت و پشتیبانی کنیم.

حجت الاسلام پورآرین در پایان یادآور شد: وظیفه ما تبیین جبهه و جنگ است و خط شهدای مقاومت باید ادامه دار باشد و روایت دستاوردها شهیدان بر عهده سفیران مقاومت و زمینه سازان ظهور است.