تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807369
شناسه : 3807369
تاریخ :
پاسخگویی به مردم مهمترین وظیفه پلیس است اقتصاد ایران: اهواز _ فرمانده انتظامی خوزستان، مهمترین وظیفه پلیس را پاسخگویی به مردم دانست و گفت: معنای پلیس هوشمند در یک کلام پاسخگویی به مردم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمود میرفیضی ظهر امروز دوشنبه همراه فرمانده مرزبانی، فرمانده یگان ویژه، رئیس عقیدتی سیاسی و چند تن از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی به مناسبت هفته انتظامی با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

سردار میرفیضی در این دیدار اظهار کرد: وعده صادق ۲ و نماز پرفیض نصر که پیوند بین امام و امت بود را تبریک می‌گویم که در حوزه بازدارندگی اثرات خیلی خوبی داشت و برای ما نظامیان مایه افتخار است.
وی افزود: امروز برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نماینده ایشان در استان خوزستان حضور به‌هم رساندیم و گزارشی از اقدامات مجموعه انتظامی ارائه شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان مهمترین وظیفه پلیس را پاسخگویی به مردم دانست و عنوان کرد: معنای پلیس هوشمند در یک کلام پاسخگویی به مردم است که موجب رضایت‌مندی، سهولت و خدمات را به بهترین شکل و کمترین هزینه در اختیار مردم بگذارد.