تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807212
شناسه : 3807212
تاریخ :
برای دفاع از کیان ایران و اسلام از جان خود می گذریم اقتصاد ایران: قم- عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: وضعیت فعلی لبنان و جهان اسلام بسیار حساس است و برای دفاع از کیان ایران و اسلام از جان خود می گذریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی استقامت ظهر دوشنبه در صد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی را خدمت عوامل فراجا که برای برقراری نظم و امنیت شهر و کشور تلاش شبانه روزی دارند، تشکر می‌کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: وضعیت فعلی لبنان و جهان اسلام بسیار حساس است ضمن اینکه امنیت هزینه دارد و استقلال و دفاع از کیان مملکت نیاز به هزینه مادی، جانی و آبرویی دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر جنگ بین لبنان و اسرائیل نیست، جنگ بین دفاع از کیان مملکت و مبارزه با ظلم و ستیز جویی با زیاده خواهان عالم است.

حجت الاسلام استقامت ابراز کرد: در لبنان با چند مسأله مواجه هستیم، یک مقاومت مردم در جنوب لبنان که اقشار پایین جامعه هستند که به کشور دیگر پناه آوردند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: در حال حاضر شرایط خوبی وجود ندارد و لبنانی‌ها حتی وسایل اولیه زندگی برای خود همراه ندارند.

حجت الاسلام استقامت گفت: باید بدانیم برای دفاع از کیان ایران و اسلام بایستی از جان خود بگذریم و نکته بعدی این است که مردم برای ادامه مسیر می‌بایست وحدت داشته باشند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: دیروز پیشنهادی داده شد که بتوانیم شرایطی فراهم کنیم با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به کمک به جبهه مقاومت و لبنان مقداری از حقوق کارمندان شورای شهر با اختیار خودشان برای کمک به مردم لبنان برای تهیه اقلام ضروری پرداخت شود.

حجت الاسلام استقامت خاطرنشان کرد: ما باید اقامه قیام به عنوان نماینده مردم کنیم و خواهش دارم که در این جلسه با مکتوبه‌ای مقداری از حقوق خود را برای کمک به مردم لبنان از سوی شورای اسلامی شهر قم اختصاص داده شود.