تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807085
شناسه : 3807085
تاریخ :
افتتاح ۲ پروژه آموزشی در قالب ۴ کلاس درس در شهرستان چاراویماق اقتصاد ایران: تبریز- همزمان با روز روستاها و عشایر، چهار کلاس درس با حضور مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان ضمن حضور در مراسم افتتاح مدرسه ۲ کلاسه روستای منیشگه و ۲ کلاسه روستای باغلوجه شهرستان چاراویماق، با بیان اطلاعات پروژه‌های آموزشی گفت: مدارس روستاهای منیشگه و باغلوجه هر دو در متراژ ۷۸ متر مربع و ۲ کلاس درس و هر کدام با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و تحویل اهالی فرهنگ و دانش آموزان شهرستان چاراویماق گردید.

وی افزود: در تابستان امسال، ۲۲ پروژه آموزشی در قالب ۵۴ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد تومان در شهرستان چاراویماق به بهره برداری رسیده است که نشان از توجه عمیق دولت برای رفع موانع توسعه و ارتقا سطح فرهنگ دارد.

وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات شهسواری، نماینده مردم شریف هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی و توکلی، فرماندار شهرستان چاراویماق، گفت: امسال بسیار خوشبختم که توانستیم تا با پیگیری‌های عزیزان در مجلس شورای اسلامی و شهرستان و تلاش‌های همکارانم در نوسازی مدارس استان، موفق شدیم تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان چاراویماق تأمین نماید.

فرهودی در پایان اظهار داشت: با احتساب افتتاح‌های امسال در شهرستان چاراویماق، نوید آینده‌ای بهتر از پیش را برای فضاهای آموزشی این شهرستان می‌دهد و امیدواریم تا با اعتبار مصوب جدید نیز انقلابی دیگر در فضاهای آموزشی این شهرستان را رقم بزنیم.