تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3807081
شناسه : 3807081
تاریخ :
آرامش ذهنی عوامل پلیس باید تامین شود اقتصاد ایران: تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: آرامش ذهنی عوامل پلیس باید تامین شود تا بتوانند ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام سرمست در آئین تجلیل از پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان، افزود: مردم غیرتمند آذربایجان همواره در شرایط سخت روزگار از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده‌اند و ما امروز وظیفه داریم با همدلی و وفاق به این مردم خدمت و مشکلات آنها را حل کنیم

وی از کوتاهی برخی نهادهای فرهنگی در مواجهه با مشکلات فرهنگی و اجتماعی انتقاد کرد و افزود: وقتی برخی نهادهای فرهنگی، مأموریت‌های خود را به خوبی انجام نمی‌دهند، نتیجه آن در کف میدان مشخص شده و فشار آن بر نیروی انتظامی وارد می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: پلیس امروزه با توجه به تحولات ایجاد شده در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی، نیازمند بازسازی و تحول است؛ زیرا در مأموریت‌های پلیس هم تفاوت‌هایی به وجود آمده و الزامات آن تغییر یافته است.

وی تصریح کرد: فرماندهی انتظامی برای اینکه بتواند به ماموریت‌هایش به خوبی عمل کند نیازمند تحول در حوزه‌هایی همچون مردمی کردن امنیت، قانون‌مندی، قانون‌گرایی و رسیدگی به معیشت عوامل انتظامی است.

وی گفت: آرامش ذهنی عوامل پلیس باید تأمین شود تا بتوانند مأموریت‌های خود را به خوبی انجام دهند.

در این آئین که به مناسبت هفته فرماندهی انتظامی در تالار زمرد تبریز برگزار شد، از فرماندهان و پیشکسوتان فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی تجلیل و قدردانی شد.