تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806860
شناسه : 3806860
تاریخ :
عملیات اطفای حریق در استان یزد پیچیده‌تر از دیگر نقاط کشور است اقتصاد ایران: یزد- استاندار یزد عملیات اطفاء حریق در استان یزد را پیچیده‌تر از دیگر نقاط کشور دانست و گفت: آتش‌نشانان استان با کمترین حقوق و مزایا و با جان‌فشانی‌ برای حفظ جان انسان‌ها تلاش می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی در آیین افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهید مهدی باکری میبد، عملیات اطفای حریق در استان یزد را پیچیده‌تر از دیگر نقاط کشور دانست و اظهار کرد: عملیات اطفای حریق در استان یزد به دلیل دارا بودن بیشترین چاه عمیق و زیرزمین و نیز تنوع بالای صنایع در شهرک‌های صنعتی از پیچیدگی بیشتری برخوردار است.

وی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر واقع شدن یزد در گره مواصلاتی کشور و آمار بالای تصادفات جاده‌ای و نیز حمل و نقل انواع مواد خطرآفرین در این مسیرها باعث سختی چند برابری کار آتش‌نشانان استان شده است.

وی با اشاره به عدم رعایت استانداردهای لازم برای عملیات اطفای حریق به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات در استان گفت: هر کدام از آتش‌نشانان استان با کمترین حقوق و مزایا و با جان‌فشانی و فداکاری برای حفظ جان انسان‌ها تلاش می‌کنند.

استاندار یزد با تاکید بر لزوم تبیین خدمات آتش‌نشانان مظلوم و جهادگر برای جامعه عنوان کرد: تمامی این تجهیزات و زیرساخت‌ها بدون نیروهای انسانی کارآزموده، کارآمد، با انگیزه و بدون دغدغه معیشتی به نحو مطلوب مؤثر نخواهند بود.

فاطمی در پایان از میبد به عنوان شهرستانی با ظرفیت‌های ویژه و منحصر به فرد نام برد و گفت: منابع انسانی توانمند، اساتید، فرهنگیان و دانش آموزان موفق در کنکور سراسری و علما و شخصیت‌های برجسته از مهمترین ثروت‌های این شهرستان هستند.