تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3806858
شناسه : 3806858
تاریخ :
رئیس جمهور از موکبداران اربعین حسینی تقدیر کرد اقتصاد ایران: مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران در پیامی از موکبدارانی که از سوی کمیته اسکان،تغذیه و مشارکت های ستاد بازسازی عتبات عالیات در اربعین خدمت کردند، تقدیر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به موکبداران اربعین حسینی ۱۴۰۳ در کمیته اسکان و تغذیه و مشارکت‌های مردمی از خدمات و فعالیت‌های آنان تقدیر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رویداد آئینی و معنوی پیاده روی اربعین به برکت سرور و سالار شهیدان و حضور پرشور، عاشقانه و عارفانه دلدادگان مکتب آزادگی و ظلم ستیزی به نمادی بزرگ از وحدت، همبستگی و همدلی ملت‌ها و مذاهب مختلف تبدیل شده و هر ساله صحنه‌های با شکوه و به یادماندنی در سطح جهانی به تصویر می‌کشد.

باور داریم توفیق حضور و خدمتگزاری در این مسیر نورانی بدون عنایت الهی و خلوص قلبی و عملی امکانپذیر نیست و هر قدمی در هر جایگاهی برای خدمتگزاری به خیل عظیم مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر عاشقان حسینی ثبت و ضبط بوده و در پیشگاه پروردگار مهربان ماجور خواهد بود.

امیدوارم با اتکال به ذات اقدس الهی و در سایه تلاش‌هایی که در این حرکت مردمی و پرفیض انجام می‌شود شاهد عشق و علاقه روزافزون همه ملت‌های آزاده جهان به ویژه ملت ولایت مدار ایران اسلامی به سرور و سالار شهیدان و برگزاری پرشورتر این مراسم باشیم.

فرصت را مغتنم می‌شمارم بار دیگر مراتب سپاس و قدردانی خود را از همه عوامل و دست اندرکاران، اجرایی امنیتی و رسانه‌ای این همایش بزرگ معنوی به ویژه تلاش‌های ارزشمند و شبانه روزی موکب داران، عزیز مردم متدین و مهمان نواز استان‌های مرزی کشورمان و همچنین از میزبانی صمیمانه ملت و دولت دوست عراق در تأمین امنیت نیازها و شرایط مناسب اسکان برای میلیونها دلدادگان حسینی اعلام می‌نمایم.

سلامتی و دوام توفیقات همه خدمتگزاران این مسیر روشنایی بخش را از درگاه خداوند
متعال خواستارم.

مسعود پزشکیان