تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806840
شناسه : 3806840
تاریخ :
گفتگو محور با نوجوانان درباره تاریخ جبهه مقاومت سخن بگوییم اقتصاد ایران: بیرجند-مدیر مرکز راهبری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر با فرزند نوجوان خود درباره جبهه مقاومت گفت و گو محور سخن بگوییم او از ما پیشی خواهد گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سارا طالبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در هر شرایط بحرانی داریم موضوع افکار عمومی است که بسیاری از موفقیت‌ها در کشورهای مختلف به واسطه همین همراهی افکار عمومی صورت می‌گیرد.

مدیر مرکز راهبری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: در حوزه جبهه مقاومت و مسائل غزه و لبنان نیز باید به افکار عمومی کشورمان توجه داشته و در این زمینه از ظرفیت بانوان استفاده کنیم.

نقش بی بدیل بانوان در تزریق روحیه مقاومت

طالبی ادامه داد: از آنجایی که خانم‌ها در موقعیت تربیت و دارای فراغت بیشتر برای ارتباط برقرار کردند، اگر قوت قلبی و اندیشه‌ای داشته باشند رویکرد تبیینی آنان در بخشیدن روحیه مقاومت و آمادگی مقابله با دشمن تأثیرگذار تر خواهد بود.

وی افزود: زن عنصر زندگی بخش و موجب امید به امید به آینده حتی در مردان می‌شود و از این جهت امام (ره) می‌فرمودند که زنان موجب شجاعت بخشیدن به مردان می‌شوند.

مدیر مرکز راهبری امور بانوان تبلیغات اسلامی گفت: حتی در بعد مادی نیز برخی از زنان در تعدادی از شهرهای کشورمان با بخشیدن طلا و اموال خود به جبهه مقاومت در غزه و لبنان کمک می‌کنند که قابل توجه است.

طالبی اظهار کرد: از منظر اندیشه‌ای نیز گاهی فرزند کودک و یا نوجوان درباره حوادث غزه و لبنان و صهیونیست می پرسد که اگر ما بر اساس حقایق تاریخی با فرزند خود سخن بگوییم او به واسطه فطرت پاک خود خواهد پذیرفت.

ضرورت مطالعه مادران درباره تاریخ جبهه مقاومت

وی با اشاره به اینکه اگر با فرزند نوجوان خود درباره جبهه مقاومت گفت و گو محور سخن بگوییم او از ما پیشی خواهد گرفت، یادآور شد: در رویداد مادران مقاومت ما نوجوانانی و دانش آموزانی را دیدیم که هر چند ظاهر متفاوتی داشتند ولی به صورت زیبا پرداخت هنری به موضوع جبهه مقاومت داشتند.

مدیر مرکز راهبری امور بانوان تبلیغات اسلامی گفت: گاه خود ما مادران اقناع فکری و اطلاعات کافی درباره تاریخ جبهه مقاومت و شکل گیری اسرائیل نداریم و از این جهت نمی‌توانیم فرزند خود را قانع کنیم.

طالبی یادآور شد: امروزه خود برتر بینی و ظلم اسرائیل عیان شده است چرا که بعد از عملیات طوفان الاقصی هویت او از بین رفت و از این جهت او از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.