تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806717
شناسه : 3806717
تاریخ :
ساماندهی و جذب مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد اقتصاد ایران: مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مراحل ساماندهی و جذب مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران با انجام مصاحبه علمی روانشناختی متقاضیان مشاوره استان قم آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، زینب بهجت‌پور با اشاره به لزوم ضابطه‌مندی و تخصص محوری مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به طلاب و خانواده‌های آنها، با استناد به سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ حوزه‌های علمیه خواهران و مصوبه شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، ساماندهی و جذب مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران در دستور کار معاونت فرهنگی تبلیغی قرار گرفت.

مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در دومین فرآیند ساماندهی و جذب، مشاورانی که پس از آزمون کتبی سال ۱۴۰۱ حائز رتبه قبولی یا قبولی مشروط، شده‌اند، برای مصاحبه علمی روانشناختی از آنان دعوت بعمل آمده و با هماهنگی معاونت‌های فرهنگی استان‌ها به تدریج این فرایند ادامه خواهد یافت.

بهجت‌پور عنوان کرد: مصاحبه اولین گروه متقاضی در ۱۶ مهرماه با حضور مشاوران متقاضی استان قم آغاز شده و در ادامه فرآیند مصاحبه مشاوران سایر استان‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: این مشاوران پس از تأیید مصاحبه و ساماندهی، مجوز رسمی فعالیت در حوزه‌های علمیه را دریافت کرده و از حق الزحمه اساتید حوزه‌های علمیه به صورت ماهانه برخوردار خواهند شد.