تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3806675
شناسه : 3806675
تاریخ :
آقای درویش، اینجا فوتبال است نه چاله میدان! اقتصاد ایران: درویش صند‌لی مدیرعاملی باشگاه بزرگ پرسپولیس را با سکوهای استادیوم اشتباه گرفته و انگار اصلا هم قرار نیست تغییری در نحوه حرف زدن خود ایجاد کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرهیختگان: درویش صند‌لی مدیرعاملی باشگاه بزرگ پرسپولیس را با سکوهای استادیوم اشتباه گرفته و انگار اصلا هم قرار نیست تغییری در نحوه حرف زدن خود ایجاد کند! این اصلا خوب نیست که  هر از چندگاهی آقای مدیرعامل جملاتی در مصاحبه‌های خود به کار ببرد که همه آن را به حرف زدن در وسط « چاله میدون» تشبیه کنند!

با توهین، استفاده از کنایه‌های نامناسب، داد زدن و ناسزا گفتن کسی نمی‌گوید حق با شماست.‌

هرکسی رای پرونده  بیرانوند را خواند، گفت که حق با پرسپولیس است و این حکم تحت تاثیر فشارهای بیرونی صادر شده و فدراسیون استقلال نداشته و بی‌قانونی اتفاق افتاده و بدترین نقدها هم برای مدیریت فدراسیون منتشر شده است. منتهی تنها کسی که گفت اگر این رای را نمی‌دادند باید «دمر می‌خوابیدند» رضا درویش بود! همان کسی که اصلا نباید این حرف را می‌زد!

مدیرعامل پرسپولیس چندی قبل هم به خاطر نوع حرف زدنش از سوی کمیته اخلاق محروم شده بود و الان هم دوباره به خاطر اظهاراتش احضار شده و احتمالا باز هم‌محروم خواهد شد. وقتی او به عنوان نفر اول یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال کشور چنین ادبیات ناشایست و تندی دارد، آن وقت نمی‌توان انتظار داشت‌ چنین مدیری بتواند ناهنجاری‌های روی سکو‌های استادیوم را مدیریت کند. او خودش نیاز به «ارشاد» و «اصلاح» نحوه حرف زدن دارد. مدیرانی که باید عامل اتحاد، وحدت و همدلی و انسجام در فوتبال کشور شوند، خودشان با رفتارها، توهینها و برخوردهای زننده عامل تفرقه و تنش در فوتبال می‌شوند. خلاصه اینکه آقای درویش؛ انتقاد حق شماست. داد هم بزن! ولی فحش نده! با این ادبیات حرف نزن!