تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3806653
شناسه : 3806653
تاریخ :
کشته شدن ۲ تبعه چینی در انفجار در نزدیکی فرودگاه کراچی اقتصاد ایران: با گذشت چند ساعت از وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه کراچی، سفارت پکن در اسلام‌آباد با تایید کشته شدن دو تبعه چینی، این حادثه را «حمله تروریستی» توصیف کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به‌دنبال کشته شدن دو تبعه چین در انفجار دیشب در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی کراچی، سفارت پکن در اسلام‌آباد این حادثه را «حمله تروریستی» خواند.

ارتش آزادی‌بخش بلوچستان، گروه جدایی‌طلب در غرب پاکستان مسئولیت این انفجار را برعهده گرفته است. این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این گروه با استفاده از یک وسیله نقلیه حامل مواد منفجره اتباع چینی از جمله مهندسان این کشور را هدف گرفت.

شبکه «ژئونیوز» پاکستان گزارش داده است که در این حمله دست کم ۱۰ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند. سفارت چین اعلام کرد که کاروان حامل اتباع این کشور از شرکت برق بندر قاسم، هدف حمله قرار گرفت.

سفارت چین و سرکنسولگری‌های این کشور در پاکستان این حمله تروریستی را شدیداً محکوم و با قربانیان دو کشور ابراز همدردی کرد. همچنین در این بیانیه تاکید شده است که طرف چینی با مقامات حادثه درباره ابعاد این حمله همکاری خواهد کرد.