تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806631
شناسه : 3806631
تاریخ :
تعاونی ها کلیدی برای قفل توسعه گردشگری استان ایلام هستند اقتصاد ایران: ایلام- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: تعاونی ها کلیدی برای قفل توسعه گردشگری استان ایلام هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد شریفی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش تسهیل گردشگری گفت: نقش تعاونی‌ها در استان در حوزه نهادهای اجتماعی بسیار مؤثر و تسهیل‌گر است و در عین حال رو به فراموشی است.

وی با اشاره به شعار تعاونی‌ها «یکی برای همه و همه برای یکی»، اظهار داشت: همایشی که با محوریت استان‌های زاگرس‌نشین و تعاونی‌ها برگزار می‌شود تنها معطوف به گردشگری نیست و فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن ظرفیت‌های پتانسیل استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به فرصت خوب هم مرز بودن با کشور عراق، بیان داشت: با توجه به اقدامات خوبی که در سطح تعاونی‌ها در استان صورت گرفته می‌توان از این ظرفیت برای معرفی بیشتر و درآمد زایی تعاونی‌ها در استان با محوریت کشور عراق استفاده کرد.

لازم به ذکر است این همایش با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یکم و دوم آبانماه سال جاری برگزار می‌شود.