تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3806602
شناسه : 3806602
تاریخ :
ورود موج جدید بارش‌ها به کشور از روز سه‌شنبه اقتصاد ایران: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود موج بارش‌های پاییزی پی در پی به کشور از روز سه‌شنبه (۱۷ مهر) خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود موج جدید بارش‌ها به کشور از روز سه‌شنبه (۱۷ مهر)، گفت: امروز (دوشنبه، ۱۶ مهر) در مناطقی از جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه افزود: فردا (سه‌شنبه، ۱۷ مهر) این وضعیت ادامه خواهد داشت علاوه بر آن با گذر موج تراز میانی جو از شمال غرب کشور در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه (۱۸ مهر) در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، وزش باد شمالی، کاهش دما و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. روز پنجشنبه (۱۹ مهر) در شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

به گفته ضیائیان؛ در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و در جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی در گفت: آسمان تهران امروز، صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد و فردا صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.