تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3806600
شناسه : 3806600
تاریخ :
عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری در سالگرد «طوفان‌الاقصی» اقتصاد ایران: رزمندگان مقاومت در کرانه باختری در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی عملیات‌هایی را در مناطق مختلف علیه ارتش متجاوز صهیونیستی انجام دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری  تسنیم، رزمندگان مقاومت در کرانه باختری در عملیاتی علیه ارتش رژیم صهیونیستی، بسته  انفجاری را در برابر بولدوزر آنها که درحال تخریب زیرساختها در اردوگاه نورشمس در طولکرم بود، منفجر کردند.

نبرد تمام عیار رزمندگان مقاومت در کرانه باختری با نظامیان صهیونیست

 گردان طولکرم در بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان ما توانستند یک بسته انفجاری را که قبلا آماده کرده بودند، در برابر یک بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی در اردوگاه نورشمس محور خیابان نابلس منفجر کنند و تلفاتی به دشمن وارد کنند.

این گردان با بیان اینکه نبرد ما درتمام میادین با دشمن ادامه دارد، افزود یگان تک تیراندازان رزمندگان ما همچنین توانستند تک تیراندازان صهیونیست مستقر در اطراف اردوگاه نورشمس را هدف قرار داده و تلفاتی به آنها وارد کنند.

این بیانیه افزود رزمندگان ما در محورهای مختلف با نظامیان صهیونیست که به اردوگاه نورشمس حمله شده اند،با قدرت مقابله می کنند.

منابع فلسطینی گفتند که محله شرقی شهر جنین نیز شاهد درگیری میان رزمندگان و نظامیان صهیونیست است.

یورش ارتش رژیم صهیونیستی به طولکرم و تخریب خیابانهای آن

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز با بولدوزرهای خود به طولکرم در کرانه باختری یورش برد و به تخریب عمدی خیابانهای آن پرداخت.

یورش نظامیان صهیونیست به سه شهر کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونییستی بامداد امروز دوشنبه به شهرهای جنین، قلقلیله و طولرکرم یورش بردند.

انتهای پیام/