تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806532
شناسه : 3806532
تاریخ :
عملیات وعده صادق ۲ به تن رژیم صهیونیستی رعشه انداخته است اقتصاد ایران: قم-رئیس دفتر حزب الله در قم گفت: وعده صادق ۲ و ایستادگی جبهه مقاومت رعشه و وحشت به دل رژیم صهیونیستی و موالی آن انداخته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، معین دقیق شامگاه یکشنبه در اجتماع «لبیک یا خامنه‌ای» که در حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: سیدحسن نصرالله همواره اهل مجاهد و مدافع جهاد تبیین و اکثر خطابه‌های او در خصوص تبعیت از ولایت فقیه و ولایت بود.

رئیس دفتر حزب الله در قم بیان کرد: سید حسن نصرالله همیشه در صف اول میدان و جهاد تبیین حضور داشت و بصیرت در او موج می‌زد.

وی ابراز کرد: دشمن در تلاش است تا بین محور مقاومت، لبنان و جمهوری اسلامی خدشه ایجاد کند ولی آنها نمی‌دانند که همه پیرو ولایت امیرالمومنین (ع) هستیم.

شیخ دقیق ادامه داد: همه تحت ولایت امیرالمومنین (ع) هستیم و امکان ندارد که بین ما فاصله ایجاد شود، بنابراین وحدت باید بیش از پیش بین ملت‌های مسلمان ایجاد شود.

رئیس دفتر حزب الله در قم تصریح کرد: مردم لبنان و جبهه مقاومت گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و همه از ولایت فقیه تبعیت می‌کنند، همانطور که سیدحسن نصرالله محو ولایت و ولایت فقیه بود.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی که توسط رذیل ترین انسان‌ها ایجاد شد، با محاسبات دقیق ولایت فقیه به زودی نابود خواهد شد.

شیخ دقیق اذعان کرد: کل امکانات رژیم صهیونیستی، آمریکا و استکبار جهانی در مقابل اراده الهی و اسلام بی اثر هستند.

رئیس دفتر حزب الله در قم گفت: وعده صادق ۲ و مقاومت جبهه مقاومت رعشه و وحشت به دل رژیم صهیونیستی و موالی آن انداخته است.

وی یادآور شد: حزب الله امت قرآن و محمدی است و امتی است که شکست نمی‌خورد، چراکه آنها مقاوم‌ترین هستند و هیهات منه الذله بر آنان جاری است.

شیخ دقیق خاطرنشان کرد: به گفته سید حسن نصرالله پای ولایت فقیه خواهیم بود و این امت و این مسیر ادامه خواهد داشت و حزب الله عزتمند تر خواهد شد.