تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806529
شناسه : 3806529
تاریخ :
حضور دانشجویان به عنوان نبض جامعه در صحنه مبارزه با ظلم حیاتی است اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دانشجویان به عنوان نبض جامعه حتماً باید در صحنه مبارزه علیه ظلم حضور داشته باشند و برابر ظلم و جور مستکبران عالم سکوت نکنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی جاودان یکشنبه شب در اجتماع دانشجویی «آرمان آزادی» که در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: گاهاً برخی از دانشجویان از بعضی از اساتید می‌پرسند که چرا جوانان دهه ۴۰ و ۵۰ انقلاب کردند و به خیل عظیمی از مردم برای پیروزی انقلاب پیوستند.

جاودان گفت: در پاسخ به این دسته از دانشجویان باید گفت انقلاب اسلامی ایران برای تکامل ارزش‌های انسانی در جامعه و از بین رفتن ظلم‌های تحقق پیدا کرد و اراده مردم منطبق بر این بود که به بی‌عدالتی‌هایی که توسط طاغوت ایجاد شده بود پایان دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنید همیشه بین حق و باطل مبارزه و مقابله وجود داشته است و به گواهی تاریخ همواره حق بر باطل پیروز بوده است.

وی عنوان کرد: شهدا نه تنها برای مسلمانان بلکه برای انسانیت جان خود را فدا کردند و امروز می‌طلبد دانشجویان نیز بر این موضوع واقف باشند و در مسیر شهدا گام بردارند.

جاودان با بیان اینکه تمامی دانشجویان مانند فرزندان من هستند، خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان نبض جامعه حتماً باید در صحنه مبارزه علیه ظلم حضور داشته باشند و نباید برابر ظلم و جور مستکبران عالم سکوت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطر نشان کرد: در هر جای عالم که ظلمی اتفاق می‌افتد نباید سکوت کرد و باید طرف مظلوم را گرفت، همین اتفاقی که امروز بین غزه و لبنان و رژیم صهیونیستی می‌افتد و می‌بینیم اسرائیل غاصب چه ظلمی به مردم بی دفاع روا می‌دارد.