تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806499
شناسه : 3806499
تاریخ :
ایران در برابر اسرائیل از حرمت انسان و انسانیت دفاع می‌کند اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت در برابر اسرائیل از حرمت انسان و انسانیت دفاع می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین حقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقامه نماز جمعه نصر توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: پیام مهم حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه در فضایی که رژیم اشغالگر قدس تهدید به ترور کرده بود، پیام اقتدار را به همراه داشت و نشان داد که فرمانده کل قوا در جمهوری اسلامی ایران از فرماندهانی است که در وسط میدان قرار گرفته و فرماندهی می‌کند.

وی افزود: مردم نیز با حضور میلیونی و با اقتدا به رهبر معظم انقلاب در نماز دشمن شکن جمعه خیال دشمنان را از حضورشان در میدان و از پشتیبانی ولایت فقیه راحت کردند و این پیام را به گوش جهانیان رساندند که همه جوره پای نظام و آرمان‌ها ایستاده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: دیگر پیام مهم «جمعه نصر» این بود که اقدام جمهوری اسلامی ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی، اقدامی مشروع و در راستای قوانین بین‌المللی است و مردم ایران حق دارند از خود دفاع کنند.

وی ادامه داد: طبق تأکید فرمانده معظم کل قوا جمهوری اسلامی ایران برای دفاع و انجام اقدامات بازدارنده مصمم است و در این راه نه تعلل خواهد کرد و نه دچار شتابزدگی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی اضافه کرد: دفاع ملت ایران و گروه‌های مقاومت دفاع مشروع است و آن‌ها در واقع از حرمت انسان و انسانیت دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: دومین پیام مهمی که در خطبه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حاکم بود، موضوع زوال رژیم صهیونیستی است، بعضاً برخی‌ها فکر می‌کنند شهادت فرماندهان بزرگی چون «سید حسن نصرالله» و شهید حاج قاسم سلیمانی نشانه پیشروی رژیم صهیونیستی است در حالی این امر صحت ندارد بلکه ترور نشان می‌دهد که خود صهیونیست‌ها نیز به قانونی بودن خود باور ندارند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب این رژیم ۷۰ سال به عقب برگشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در زمان شکل‌گیری نیز بر اساس ترور و جنایات غیر انسانی تلاش می‌کرد برای خودش ایجاد کند و امروز نیز از همین ابزار استفاده می‌کند؛ رژیمی که یک روزی رؤیای نیل تا فرات را دنبال می‌کرد و به دنبال حمله به سوریه، حمله به عراق و سپس حمله به ایران بود اما در حال حاضر حتی قادر به تأمین امنیت خود هم نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی عنوان کرد: نکته حائز اهمیت بعدی این است که جبهه حق و جبهه مقاومت قائم به شخصیت‌ها نیست و با شهادت هر شخصیتی علمداران دیگری پرچم مقاومت را بلند می‌کنند و این رویه در طول تاریخ ادامه داشته تا پایان نیز ادامه خواهد داشت.