تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806477
شناسه : 3806477
تاریخ :
افتتاح یک واحد مسکن محرومین در شهرستان فامنین اقتصاد ایران: همدان ـ مجری بنیاد علوی در استان همدان از افتتاح یک واحد مسکن محرومین با حضور مدیران شرکت های وابسته به بنیاد مستضعفان و مسئولین شهرستان فامنین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی هوشیار بعدازظهر روز یکشنبه در آئین افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد شهرستان فامنین، اظهار کرد: با توجه به اینکه با درآمد حاصل از شرکت‌های اقتصادی بنیاد مستضعفان خدمت به محرومین در رأس برنامه‌های بنیاد است، امروز با حضور میدانی مدیران عامل کارخانه‌ها و شرکت‌های وابسته در استان همدان تعدادی از این حمایت‌ها در حوزه مسکن و اشتغال مورد بازدید و بهره برداری قرار گرفت.

مجری بنیاد علوی در استان همدان افزود: بنیاد مستضعفان با عقد تفاهمنامه با نهادهای حمایتی امداد، بهزیستی، بنیاد مسکن با اهدای ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض به هرخانوار برای صاحب خانه شدن یک هزار خانوار در استان همدان برنامه‌ریزی کرده بود که الحمدلله این هدف با همکاری نهادهای مذکور محقق شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مسکن از سال ۱۴۰۱ شروع شده بیان کرد: بیشتر این واحدها در قالبی تعهدی که از سوی بنیاد بوده انجام شده است.

هوشیار تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح حیات در راستای ایجاد اشتغال و توانمند سازی اقتصادی قریب به ۳ هزار خانوار کمتر برخوردار برنامه ریزی لازم را داشته است که امیدواریم با عنایت خداوند متعال و کمک شبکه بانکی استان به این هدف مهم نیز برسیم.