تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806469
شناسه : 3806469
تاریخ :
اساس مدیریت داشتن برنامه و اطلاعات دقیق است اقتصاد ایران: همدان- استاندار همدان گفت: اساس مدیریت داشتن برنامه و اطلاعات دقیق است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری‌شمسی بعد از ظهر امروز در نشستی که با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داشت، اظهار کرد: یکی از نکات مهم در بحث مدیریت اجرایی، داشتن برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد است و بدون برنامه‌ریزی مشخص، هر چه تلاش و هزینه کنیم، قطعاً به نتیجه نمی‌رسیم.

وی افزود: مبنای برنامه‌ریزی بر اساس اطلاعات و آمار دقیق است، بنابراین نیازمند جمع‌آوری اطلاعات شفاف و دقیق هستیم تا بتوانیم بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم.

استاندار همدان در ادامه تاکید کرد: برنامه‌ریزی باید مبتنی بر اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی نظام باشد.

وی گفت: علاوه بر داشتن برنامه‌ریزی درست، نیازمند یک تیم مدیریتی و اجرایی قوی و باانگیزه هستیم و بدون این تیم، نمی‌توانیم انتظار موفقیت داشته باشیم و درگیر روزمرگی و مسائل پیش پا افتاده می‌شویم.

ملانوری ادامه داد: باید توجه کنیم که آموزش یکی از کلیدهای اصلی در ایجاد بهره‌وری است و به آموزش‌های به‌روز نیاز داریم تا کارکنان و مدیران بتوانند تخصص لازم را کسب کنند.

وی اضافه کرد: نیاز به خلق منابع جدید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم تا بتوانیم توسعه استان را به درستی مدیریت کنیم.