تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806459
شناسه : 3806459
تاریخ :
تسهیلات قطره چکانی نهضت ملی مسکن در خوزستان قابل قبول نیست اقتصاد ایران: اهواز - معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: تسهیلات قطره چکانی نهضت ملی مسکن در خوزستان قابل قبول نیست و بانک‌ها باید تسهیلات را افرایش دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای مسکن خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۵۴ هزار واحد زمین تأمین کرده ایم که در حال آماده سازی هستند به هر کدام که آماده شود به زودی و به تناوب تحویل داده می‌شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: توصیه ما به راه و شهرسازی این بوده که زمین‌ها را در قالب خود مالکی به مردم واگذار کنند تا آنها خود بتوانند ساخت را انجام داده و از تسهیلات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تقریباً تا ۲ سال مشکل زمین نخواهیم داشت، تصریح کرد: زمانی که کار را تحویل گرفتیم بانک زمین تقریباً خالی بود اما با اقدامات خوبی که همه دستگاه‌ها انجام دادند امروز تعداد قابل ملاحظه زمین فراهم شده به طوری که هر متقاضی که سهم آورده واریز کنند می‌توانند در شهرهای مختلف تأمین زمین داشته باشند.

خانچی اضافه کرد: البته برخی زمین‌ها مرغوب و یا اوقافی هستند که در این زمینه مشکلاتی داریم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت تسهیلات قطره چکانی مسکن ملی قابل قبول نیست و توان اعطای تسهیلات بانک‌ها باید افزایش پیدا کند.