تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806443
شناسه : 3806443
تاریخ :
الزامات پدافند غیرعامل در همه زیرساخت‌های خوزستان رعایت شود اقتصاد ایران: اهواز _ استاندار خوزستان گفت: الزامات پدافند غیرعامل در کلیه زیرساخت‌های استان خوزستان رعایت شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل خوزستان ضمن تسلیت شهادت مجاهد نستوه سیدحسن نصرالله و تبریک هفته نیروی انتظامی بر استمرار خط مشی دستگاه‌های ذیل شورای پدافند غیرعامل استان بر ارتقا ایمنی زیرساخت‌های دارای اولویت استان با هدف تداوم کارکردها و ارائه خدمات در مواقع لازم تاکید کرد.

وی بر توجه به موضوعات مرتبط با پدافند غیرعامل در مطالعات پروژه‌ها و طرح‌ها تاکید و اظهار کرد: پدافند غیرعامل موضوع بسیار مهمی‌ست که باید در استان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خوزستان افزود: خوزستان نبض اقتصاد کشور است و باید مراقبت بیشتری را در این زمینه داشته باشیم و ایمن سازی بیشتری را ایجاد کنیم.

رئیس شورای پدافند غیرعامل خوزستان ادامه داد: طرح‌هایی که در خصوص پدافند غیرعامل تدوین می‌شوند باید به خوبی نیز اجرا شوند، نظارت و ارزیابی در این حیطه بسیار مهم است. همچنین باید الزامات پدافند غیرعامل در کلیه زیرساخت‌های استان خوزستان رعایت شود.

براساس این گزارش، در این جلسه هریک از رؤسای کارگروه‌های تخصصی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای برنامه‌های ابلاغی مطالبی ارائه کردند.