تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806442
شناسه : 3806442
تاریخ :
تراکتور در مصاف با فولاد کم آورد اقتصاد ایران: تبریز- تیم تراکتور در بازی خانگی با فولاد خوزستان ۲ بر یک مغلوب مهمان خود شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و فولاد خوزستان از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یکشنبه با حضور نزدیک به ۲۵ هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

نیمه نخست این بازی با گل‌های تومیسلاو استراکال دقیقه ۴۰ برای تراکتور و سینا اسد بیگی دقیقه ۴+۴۵ برای فولاد خوزستان با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه دوم علی رغم مالکیت توپ و میدان در دقایق ابتدایی این شاگردان یحیی گل محمدی بودند که دقیقه ۵۳ توسط ساسان انصاری دومین گل تیم خودشان را به دست آوردند.

قضاوت این بازی را امیر عرب براقی، علیرضا مرادی، علی رعیت، امیر ایار و اکبر بخشی زاده به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

از حواشی بازی می‌توان به تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی، یگان ویژه و راهنمایی و رانندگی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از سوی حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان و دیگر مسئولان استانی همچنین اخراج ایگور پستونسکی بازیکن تیم تراکتور اشاره کرد.

تراکتور با این شکست با ۱۳ امتیاز در جدول لیگ برتر به رده پنجم سقوط کرده و تیم فولاد با کسب ۱۴ امتیاز به رده چهارم صعود کرد.