تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806440
شناسه : 3806440
تاریخ :
عدم وحدت رویه در جهت خنثی سازی تهدیدها از نگرانی‌های پلیس است اقتصاد ایران: قم- فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: عدم همبستگی دستگاه های فرهنگی و عدم وحدت رویه برای خنثی سازی تهدیدها و آسیب‌ها یکی از نگرانی های پلیس برای تامین امنیت داخلی به شمار می‌آید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس جامعه المصطفی اظهار کرد: برکت شعاع خدمات المصطفی در سطح جهانی با ظرفیت قابلی که توسط این مرکز علمی تربیت یافته‌اند، ان شاء الله زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم طلاب جامعه المصطفی را از اتباع قانون مدار و با کمترین آسیب دانست و بیان کرد: خوشبختانه نرخ جرایم در استان قم از وضعیت مطلوبی برخوردار است و با توجه به ایمان و اعتقادات مردم و تأثیر وجود حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حوزه‌های علمیه، در برخی موضوعات نرخ جرایم نزدیک به صفر است.

وی با تاکید بر هجمه دشمنان نظام مقدس اسلامی نسبت به شهر مقدس قم، ابراز کرد: عدم همبستگی دستگاه‌های فرهنگی و عدم وحدت رویه در جهت خنثی سازی تهدیدها و آسیب‌ها یکی از نگرانی‌های پلیس جهت تأمین امنیت داخلی به شمار می‌آید.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: در زمینه‌های فرهنگی ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان وجود دارد اما در اجرای برخی طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی نیازمند همکاری بیشتر نهادها و مراکز فرهنگی هستیم.

سردار میرحیدری در پایان با اشاره به وجود نگرانی‌ها پیرامون حضور اتباع غیرمجاز در کشور، خاطرنشان کرد: در زمینه ساماندهی اتباع غیرمجاز، فرماندهی نیروی انتظامی فعالیت خود را آغاز کرده است و با توجه به حساسیت‌های موجود لازم است همه مراکز مرتبط در این عرصه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.