تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3806437
شناسه : 3806437
تاریخ :
واکنش جهاد اسلامی به عملیات استشهادی در بئرالسبع اقتصاد ایران: جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات شهادت طلبانه در بئرالسبع که بر اثر آن شماری از صهیونیستها کشته و زخمی شدند، واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات شهادت طلبانه در بئرالسبع که بر اثر آن شماری از صهیونیستها از جمله نظامیان کشته و زخمی شدند، واکنش نشان داد.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: عملیات قهرمانانه ترکیبی که مبارزی از فرزندان ملت ما در بئر السبع انجام داد و تلفاتی در میان صهیونیستها انجام داد را مورد تمجید قرار می دهیم.

جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: عملیات مقاومت ملت ما واکنشی عادی به جنایات اشغالگران و نسل کشی و جنایات ارتش اشغالگر و باند شهرک نشینان علیه ملت ما در سایه در سکوت عربی و بین المللی در قبال این جنایات است.

ساعتی قبل نیز ،ابوعبیده سخنگوی قسام شاخه نظامی حماس به تمجید از عملیات شهادت طلبانه بئر السبع پرداخت.

وی افزود:عملیات بئر السبع که یکی از مبارزان ما در داخل اراضی اشغالی انجام داد را مورد تمجید قرار می دهیم. اطمینان داریم که از میهن پرستی ملت ما در اراضی ۴۸ ذره ای کاسته نشده است.

ابوعبیده بیان کرد: ما یقین داریم که جوانان داخل اراضی اشغالی توان وارد کردن ضربات دردناک به اشغالگران و یاری ملت خود را دارند.