تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806402
شناسه : 3806402
تاریخ :
آمار صحیح مبنای دقیق برنامه ریزی برای اهداف است اقتصاد ایران: شیراز- استاندار فارس با تاکید بر اینکه آمار و سرشماری اقدامی واجب و مهم است، گفت: آمار صحیح مبنای برنامه ریزی دقیق برای اهداف بوده و این موضوع باید با دقت انجام شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه عصر یکشنبه در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس آمار و سرشماری را اقدامی واجب و مهم دانست و گفت: آمار صحیح مبنای دقیق برنامه ریزی برای اهداف است و این موضوع می‌بایست با دقت انجام شود.

وی به روش‌های سرشماری و مزایا و معایب آن اشاره کرد و ادامه داد: باید از روش‌های جدید برای انجام سرشماری استفاده کرد تا ضمن دقت کافی، اطلاعات لازم و مورد نیاز جمع آوری گردد.

ایمانیه پرداخت کمترین هزینه همراه با کسب بالاترین نتیجه را یکی از نکات قابل توجه در سرشماری عنوان کرد و افزود: باید برای سرشماری ۱۴۰۵ از هم اکنون آماده شوید؛ اگر امکاناتی نیز لازم است به خصوص در حلقه‌های سه گانه شهرداری، پست و سازمان آمار از هم اکنون تدبیر شود.

نماینده عالی دولت در فارس از همه اعضای حاضر در جلسه و فرمانداران که به صورت بر خط در این جلسه شرکت داشتند خواست با تمام قوا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان را برای سرشماری عمومی کشاورزی که از ۱۲ آبان سال جاری تا ۲۶ آذر به مدت ۴۵ روز، همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود، یاری کنند.