تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806384
شناسه : 3806384
تاریخ :
شمار مشترکین گاز طبیعی در قم از مرز ۴۶۲ هزار اشتراک عبور کرد اقتصاد ایران: قم- مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: ۳ هزار و ۹۳۴ مشترک گاز طبیعی در استان قم طی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ جذب شده و با اضافه‌ شدن این تعداد، مجموع مشترکین گاز طبیعی به ۴۶۲ هزار و ۱۹۵ مشترک رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی خوش‌لهجه عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران شمار مشترکین جذب شده در مناطق شهری استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری را سه هزار و ۲۸۸ مشترک عنوان و اظهار کرد: با اضافه‌شدن این تعداد، مجموع شمار مشترکین گاز طبیعی در مناطق شهری استان ۴۲۱ هزار و ۵۰ نفر شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به جذب ۶۴۶ مشترک مناطق روستایی استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری، گفت: با احتساب این تعداد، مجموع شمار مشترکین گاز طبیعی در استان ۴۱ هزار و ۱۴۵ مشترک رسید.

خوش لهجه با بیان اینکه افزایش روزانه شمار مشترکین ضرورت مصرف هوشمندانه گاز طبیعی را بیش از گذشته ایجاب می‌کند، خاطرنشان کرد: آموزش و آگاه‌سازی مردم در خصوص مصرف بهینه انرژی و استفاده از منابع تجدید پذیر می‌تواند به حفظ محیط‌زیست و کاهش هزینه‌های انرژی کمک کرده و منجر به پایداری منابع تجدید ناپذیر برای نسل‌های آینده شود.