تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806234
شناسه : 3806234
تاریخ :
موافقت با الحاق ۱۶/۵ هکتار زمین به محدوده شهر شوقان اقتصاد ایران: بجنورد_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۱۶/۵ هکتار زمین به محدوده شهر شوقان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رشیدی در کارگروه زیربنایی خراسان شمالی که ظهر یکشنبه در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به مشکلات تأمین زمین نهضت ملی مسکن در برخی شهرها، اظهار کرد: با الحاق به محدوده ۱۶/۵ هکتاری شهر شوقان در کار گروه زیربنایی، جهت تأمین زمین نهضت ملی مسکن در این شهر موافقت شد.

وی در ادامه افزود: موضوع طرح‌های سرمایه‌گذاران شهرداری بجنورد در پارک ملی بابا امان مطرح شد و پس از بحث و بررسی، تصمیم لازم اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در این جلسه با دستور کار جانمایی شهرک مسکونی در شهرستان‌های اسفراین و سملقان، الحاق به محدوده شهر شوقان در راستای نهضت ملی مسکن، جانمایی دهکده آرامش در اراضی میرزا حسنلو، درخواست‌های جانمایی فعالیت در خارج از محدوده شهر و روستا، طرح‌های سرمایه‌گذاران شهرداری بجنورد در پارک ملی بابا امان مطرح و ۴ طرح سرمایه گذاری و اشتغال‌زایی در زمینه گردشگری و پرورش دام و طیور در ۴ شهرستان بجنورد، سملقان، اسفراین و جاجرم از دیگر مصوبات این جلسه بود.