تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806120
شناسه : 3806120
تاریخ :
مطالبات معوق گندمکاران کردستان پیگیری می‌شود اقتصاد ایران: سنندج_استاندار کردستان گفت: مطالبات معوق گندمکاران استان کردستان پیگیری می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آرش زره‌تن لهونی ظهر یکشنبه در دومین جلسه شورای زکات که با حضور مسؤولان استانی و کشوری در جلسات سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد ۱۰۰ درصدی شورای زکات استان در سال گذشته و شش ماهه اول امسال جای تقدیر دارد.

وی افزود: پرداخت زکات از رسالت‌های همه مردم است و باید برای ترویج آن در جامعه تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: زکات از دستورات و فرایض الهی محسوب می‌شود و متولیان، مدیران مربوطه نسبت به ترویج آن در جامعه باید جدیت داشته باشند.

استاندار کردستان یادآور شد: خیرین در پرداخت زکات تلاش ارزشمندی دارند که قابل تحسین است و لازم است آمار جمع آوری زکات توسط معتمدین در جامعه اطلاع رسانی شود تا مردم از میزان جمع آوری و هزینه کرد آن مطلع باشند.

زره‌تن لهونی بر پرداخت وجه گندم به کشاورزان پرتلاش استان تاکید و تصریح کرد: مطالبات معوق گندمکاران کردستان پیگیری می‌شود.

وی اذعان کرد: شهرستان‌های سردسیری که گندم را دیرتر تحویل داده‌اند هنوز پول گندم را دریافت نکرده‌اند و همین امر نارضایتی کشاورزان را بدنبال داشته و باید پیگیری شود تا شاهد تسریع در روند پرداخت مطالبات گندمکاران استان باشیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تقاضای کشاورزان در حوزه پرداخت مطالبات به جد پیگیری می‌شود و مسؤولان اجرایی استانی و کشوری باید در پرداخت هرچه سریع‌تر پول گندمکاران تلاش کنند.

زره تن لهونی اضافه کرد: عدم پرداخت کامل پول گندم به کشاورزان از مهمترین مشکلات در این حوزه است.