تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806108
شناسه : 3806108
تاریخ :
روستا با حفظ اصالت و جایگاهش نقش بسزایی در امنیت غذایی کشور دارد اقتصاد ایران: کرمانشاه- فرماندار شهرستان دالاهو با اشاره به احیا نقش و جایگاه روستا، گفت: روستا با حفظ اصالت و جایگاهش نقش بسزایی در امنیت غذایی کشور دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مسعود محنتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روستا همواره یادآور مهر و محبت، صمیمت، کار و تلاش و آرامش است که وجود مردمانی سختکوش در آن بر زیبایی و جاذبه روستاهای ما می‌افزاید.

وی افزود: روستا با حفظ اصالت و جایگاه خود نقش بسزایی در امنیت غذایی کشور به واسطه استفاده از تولیدات و محصولات ارگانیک و سالم برای جامعه دارد که این مهم در توجه مردمان روستاها به جایگاه مهم خود حاصل می‌شود.

فرماندار شهرستان دالاهو تصریح کرد: امروز لازمه ماندگاری و حضور مردم در روستاها، توجه به این مهم و توزیع صحیح خدمات از سوی مسئولین و همچنین حضور مدیران در میان مردم است که با خدمت رسانی و رفع مشکلات آنها، زمینه مهاجرت معکوس از شهر به روستا را برای مردم فراهم سازند.

وی ادامه داد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان دالاهو انتظار می‌رود با توجه به اهمیت روستاها، ضمن برنامه ریزی برای حضور و بازدید از هر روستا، نسبت به ایجاد میزهای خدمت در آن اقدام نموده و شرایط خدمات دهی و شنیدن صدای مردم را بیش از گذشته ایجاد نمایند.