تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3806104
شناسه : 3806104
تاریخ :
وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی اسرائیل را به چالش کشید اقتصاد ایران: اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی اسرائیل را به چالش کشید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بهنام نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سرلشکر نیلفروشان و شهدای مقاومت افزود: انجام این گونه اقدامات نشان از استیصال رژیم منحوس صهیونیستی دارد و این رژیم غاصب و آمریکا به دنبال به بردگی گرفتن جبهه مقاومت هستند، این در حالی است که آرمان همه آزادیخواهان برگرفته از مکتب امام حسین (ع) بوده و ذلت پذیر نیستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: به طور حتم مسیر پرقدرت جبهه مقاومت ادامه پیدا می‌کند و خواسته امروز آزادیخواهان مقابله جدی با رژیم صهیونیستی است.

نظری ادامه داد: فرمایشات معظم له که فرمودند اسرائیل این غده سرطانی در آینده نه چندان دور از صحنه روزگار محو خواهد شد، در حال محقق شدن است البته تحقق این مهم، نیازمند اتحاد کشورهای آزادیخواه است.

وی افزود: حکومت‌های غیر مسلمان نیز در مجمع عمومی سازمان ملل واکنش تندی علیه نخست وزیر رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل نشان دادند که این مهم گواهی می‌دهد که دولت‌های استکباری دیگر هیچ‌گونه جایگاهی ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ که توسط دلیرمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اجرا شد، از مهم‌ترین نقاط عطف در معادلات امنیتی و نظامی منطقه به شمار می‌رود.

نظری افزود: این عملیات به رژیم صهیونیستی پیام داد که دوران جنایات بدون پاسخ آن به پایان رسیده و همه کشورهای اسلامی آماده‌اند در صورت هرگونه تهدید یا تجاوز، پاسخ قاطعی به اسرائیل دهند.

وی گفت: وعده صادق ۲ توانست قدرت بازدارندگی ایران را در سطح منطقه به شدت افزایش دهد و هیمنه پوشالی اسرائیل را که به حمایت‌های آمریکا متکی است، به چالش بکشد.